Leírás

A Garázs csapat blogja sok érdekes, otthon is elvégezhető kísérlettel, videókkal, előadások ajánlóival, versenyekkel, nyereményekkel... olvass rólunk többet!

Versenyek, házik, élő bemutatók

KÍSÉRLETEZŐS VERSENY

ÖTLETVERSENY

Legújabb házi:

Korábbiak

Élő bemutatók:

Következő élő bemutató: 2014. 11. 10.-11. Fazekas Mihály Gimnázium (nyílt nap)

Friss topikok

  • Gál Béni: Egyre jobbak vagytok! :D ... (2013.03.02. 15:41) Polárszűrő vs cukoroldat
  • rbende: azt a spéci fülhalgatót mivel lehetne helyettesíteni ?... (2012.03.14. 21:38) Detektoros rádió 3 - Antenna
  • Trócsányi Péter (törölt): @pavkovicserik: 1000bocs, szeptemberre gondoltam. szept. 27.... (2011.08.07. 19:10) Garázs#13
  • aéegjalhlksfnhk: úgy látom megcsináltátok a betűtípust gr... (2011.07.01. 20:45) Folyékony fény
  • Trócsányi Péter (törölt): Na ja, innen csak fejlődni lehet, mi? ... (2011.05.03. 10:57) Antigravitáció

Videóink a Youtube-on

2012.11.26. 20:43 Szabo Máté

Szabó Máté

Sziasztok! Mint az fentebb is olvasható, én Szabó Máté vagyok. Peti 'szervezett' be a csapatba.

Nem is tudom hol kellene kezdenem... (A bőség zavara ugye-ugye?) Talán az elején! 2009-től vagyok a Fazekas Mihály Gimnázium tanulója, matematika-informatika tagozaton. Mint az általam bemutatott kísérletekből is kiderül, hobbi szinten foglalkozom elektronikával. Akár nagyon sok gyereket, engem is érdekelt mi van a rádióban, esetleg a távirányítóban. Egy darabig hanyagoltam ezt a témakört, majd ismét rátaláltam, ezúttal viszont már én építettem dolgokat. Ez kb. 2008-ban történt, azóta folyamatosan haladok felfelé a lejtőn. 2010-ben indítottam egy elektronikai önképzőkört az iskolában, melyet a Fazekas-alapítvány is támogat. A mai elektronikai kütyük belsője nem annyira ragad meg, mint a régieké. Részint, mert fogyasztói társadalomban élünk, következésképpen, ha valami elromlik, dobd ki, vegyél újat. Ellenben régen jól megcsinálták, amit készítettek, javíthatóak. Ezzel tudnám magyarázni a régi rádiók, műszerek iránti vonzalmamat. Csöves rádiók restaurálásával, javításával is foglalatoskodom. Hátránya ezen régi technikáknak, hogy nem kis helyet foglal el, ezért a javított készülékek gyakorta landolnak nagyszüleim vidéki házában. Kísérletezem továbbá különböző rádióvevők építésével és - amennyiben meg lesz az engedélyem - adókkal is fogok szórakozni. 2011. október 20-án sikeres rádióamatőr vizsgát tettem és most már adókkal is szórakozom :)

Ha kérdésed van, tedd fel nyugodtan, ha tudok, segítek! E-mail címem: mate193a[kukac]gmail.com

2011. 02. 01. óta készítek kísérleteket a Garázsnak.

Opciók

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garazskiserlet.blog.hu/api/trackback/id/tr1004627598
süti beállítások módosítása